Cum comand

Incercam sa raspundem la eventualele semne de intrebare pe care le-ati putea avea. In cazul in care nu gasiti raspunsul mai jos, ne puteti contacta la telefon, sau pe mail.

1. Cum cumpar? Lansarea unei comenzi se poate face in felul urmator:

a. Alege modelul si materialul din care sa-l confectionam, trimite toate detaliile pe mail sau telefonic.
In scurt timp vei fi contactat de un reprezentant al nostru pentru  validarea comenzii. De regula trimitem coletul printr-un curier express (OTTO Curier). De asemenea ne poti contacta la numarul de telefon afisat in pagina de contact.

2. Cat dureaza pana voi primi comanda?

Dureaza intre 2 si 7 zile, in functie cantitatea comandata si de zona in care te afli. Livrarile se fac in toate zonele tarii.

3. Cum platesc?

Plata se face ramburs in momentul in care intrati in posesia produselor comandate.

4. Cat costa transportul?

Costul transportului este suportat de către client. Valoarea transportului este comunicata clientului la plasarea comenzii si se calculeaza in functie de locatia acestuia, astfel:

-  Pentru livrarile comenzilor pe raza localitatilor in care opereaza firma de curierat OTTO Curier, costurile sunt standard de: 15 Ron pentru primul kg +1,35 ron pentru fiecare kg suplimentar. Pentru comenzile mai mari de 250 RON, transportul este gratuit

-  Pentru livrarea comenzilor in afara localitatilor din  raza de operare a firmei de curierat OTTO Curier, costurile sunt de 27 RON pentru fiecare kg+1,35 RON pentru fiecare kg suplimentar. Pentru comenzi mai mari de 400 RON, transportul este gratuit.

5. Garantie:

Garantia produselor este in conformitate cu Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

 

In momentul primirii coletului, verificati integritatea ambalajului. Daca ati constatat ca ambalajul este deteriorat si credeti ca produsul a fost afectat, va rugam sa ne contactati telefonic. Nu expediem produse in ambalaje deteriorate iar reprezentantii firmei de curierat  nu preiau produse cu ambalaje deteriorate.